استفاده از رسانه‌های محیطی برای نامزدهای انتخابات مجاز شد

بنابر اعلام مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی،«استفاده از ابزار و رسانه‌های محیطی با رعایت ضوابط برای تبلیغات نامزدهای انتخابات برای نخستین بار مجاز شد».

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت(طبنا)، عباس محمدیان مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با اعلام این خبر گفت: بر اساس دستورالعمل تبلیغات نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که توسط ستاد انتخابات کشور ابلاغ شده است؛ برای نخستین بار و به منظور افزایش ظرفیت‌های کیفی و کمی تبلیغات انتخابات و هم‌چنین ارتقای آگاهی های عمومی در این زمینه، استفاده از امکانات تبلیغاتی نهادها و دستگاه‌های خصوصی مانند کانون‌های آگهی و تبلیغاتی دارای پروانه فعالیت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که رسانه‌های تبلیغاتی شهری و محیطی را در اختیار دارند، برای تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی با رعایت ضوابط مربوطه مجاز شناخته شده است.

محمدیان افزود؛ این سیاست بر اساس منویات مقام معظم رهبری در به‌کارگیری تمامی ظرفیت‌های کشور در امر انتخابات و به منظور افزایش شور و شعور عمومی در چارچوب قوانین و مقررات تبلیغات انتخابات اخذ شده و در این ارتباط، امکان استفاده از این امکانات برای همه نامزدها به صورت برابر و با اخذ وجه فراهم شده است.
مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی تاکید کرد؛ نامزدها در مورد نحوه استفاده از این روش تبلیغاتی و ارایه و انتشار طرح‌های تبلیغاتی خود،  ملزم به رعایت ضوابط اعلام شده از سوی ستاد انتخاباتی کشور می‌باشند و می‌توانند با هماهنگی این دفتر و ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر کشور از ظرفیت‌های کانون‌های آگهی و تبلیغاتی و تبلیغات محیطی استفاده کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha